Hej X.

Typiskt. Man skulle vakna till en sån dag idag. Och det finns väl inget som förklarar det bättre än vad jag skriver till..

Hej X. Hoppas du mår bättre och återhämtat dig! Jag har nog inte gjort det riktigt än. Du sa det på något speciellt sett den här gången, att du inte kommer bli kär i mig igen. Det kändes så definitivt. Inte för att jag någonsin egentligen trott det. Bara hoppats lite. Men kan kanske vara bra att det sjunker in för en gångs skull. Det stör mig bara att det stör mig så mycket och allt du betyder. Allt annat är så himla bra och jag mår egentligen bättre än säkert någonsin. Men ändå är det bara dig jag saknar. Samtidigt som jag vill att den känslan bara ska försvinna så vågar jag inte släppa det helt. För jag vill så gärna. Men nån jävla dag släpper det väl ändå. Kanske. Vet inte varför jag skriver... Ta hand om dig. Kram

Ja. Det känns bara så konstigt och jobbigt. När du verkligen vill gå vidare. Jag vill inte ens. Och vågar inte. Vågar och kan inte öppna mig för någon annan. Och jag vågar inte ens tänka på hur det är för dig. Du kunde ju göra det tillochmed när vi va ihop. Men då längtade du alltid tillbaka till mig. Inte längre. Hatar bara att allting ska vara du. Jag borde kommit längre. Men. Orkar inte ens tänka på det. Hatar att jag ska vara så jävla komplicerad. vill med bara kunna byta ut folk som alla andra. men nu kan jag knappt vara mig själv med dig längre. så nu är jag lika konstig och tafatt med alla. Tacksam att du tänker så, önskar bara du skulle vilja ge mig det livet istället. Va dumt, hoppas du kryar på dig snart. Jag mår bra annars. Trött bara, känner mig aningen utarbetad. Men blir såklart 6 dagars jobb även denna vecka. Men har man något att göra iaf. Kram

Ja, utan tankar och känslor vore man väl ännu mindre än vad man är idag. Man måste ju byta ut om man inte kan och får ha kvar någon i livet. Och inte klarar sig själv. Men egentligen klarar jag mig väl ganska bra själv. Det är bara utan dig jag blir så vilsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen