Att lägga en kabel.





Kan erkänna att jag har haft det riktigt jävla vidrigt under mitt skrivbord. Har bara inte orkat göra något åt det. Men eftersom det va så fantastiskt sommarväder idag så tänkte jag det va bäst att passa på att ordna det. Svettigt.

Tror knappast att jag behöver märka ut bilderna med före och efter. Trots att det inte är riktigt hundra än så kan jag säga att det blev en extrem skillnad. Får inskaffa någon slags kabelstrumpa för att det ska bli helt perfekt.

Men CableBox är verkligen fantastisk. Bara att slänga ner grenkontakter och alla sladdar så är det klart. Det som inte syns finns inte. Passade på att installera min nya 2TB HDD också. Duktigt. Dessutom använda jag två rosa CableDrops för att hålla iPhonedockan och tangentbord/mus-sändaren på plats. Riktigt nöjd.

Båda produkterna är designade av BlueLounge och finns att köpa i min webbutik. dkdwebshop.se.


Kommentarer
Postat av: Enna

Riktigt smart det där :)

2011-06-29 @ 10:05:33
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: Dennis

Det e det! ;)

2011-06-29 @ 10:49:15
URL: http://www.dennisklarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen