Film och surpuppa.




Eftersom det är så fantastiskt semesterväder så är det film man får sysselsätta sig med. Sucker Punch va smått fantastisk. Snygg så in i helvete och genialiskt skriven. Rango va också snygg och riktigt rolig. Hall Pass va rolig men kunde vart ännu roligare.

Ser ut att spricka upp där ute. Kanske skulle ge sig ut på äventyr. Men allt jag vill är egentligen att ta mig upp till stugan. Fiska, bada, åka båt och ring. Men eftersom alla mina fantastiska vänner är så upptagna och inte tycker om mig så värst. Så verkar det som att jag får ordna det på egen hand. Men de tidigare nämnda sakerna är inte så förbannat kul på egen hand. Men tror jag har en storebror som är sugen i alla fall. Men han ska ha med sig hela familjen upp till stugan så mig får de spänna fast på taket i så fall. Så det skiter sig väl hur som helst. Så. Ja. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen