Dagens shopping.




Blev medtvingade en sväng till Linköping idag. Blev en trevlig liten tur med Johan, Marika och älsklingen. Råkade shoppa lite. Två stycken Adidas tracktops. En grön/svart/rosa och en vit/blå/lila. Mycket fina. Sistnämnda fick jag av flickan i allahjärtansdagpresent. Sött.

Älskar verkligen den rosa. Har ett par stycken fina Adidaströjor nu. Sen blev det en Playstation Move Navigiringspinne med. Så nu ska det liras Killzone 3 med Move. Lyxmat på McDonalds och så såg vi allas idol Maria Montazami på Ikanohuset. Lycka.

Aningen sliten från gårdagen. Blev en ritkgit trevlig kväll hemma hos Bea. Slutade i en snabb liten utgång också. Ritkigt lyckad afton.


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag sitter och funderar på om jag ska göra om min design ikväll eller om jag ska ha den som den är, vad tycker du om bloggens utseende, har du några ideer som du kan bjuda mig på? :)

2011-02-12 @ 18:14:26
URL: http://robinhoods.se
Postat av: John Valencia

Maria..vilken lycka. Nu är hela Östergötland frälst..

2011-02-12 @ 19:41:35
URL: http://johnvalencia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen