Hjärta tv-spel.


Det blir endel tv-spel här hemma nu. Både PS3'an och Wii´t fick ett litet lyft av nya förstärkaren. Fick dessutom tillbaks en av mina wiikontroller så nu kan jag och flickan spela 2-players i New Super Mario Bros Wii, vilket är förbannat kul. Gör det aningen enklare att klara sig igenom det.

Spelade igenom Shatter en gång till igår också, det spelet är helt fantstiskt. Bästa 55 kronorna jag spenderat någon gång skulle jag gissa. Fantastisk elektromusik ala Daft Punk också, vilket gör spelet ännu bättre.

Inhandlade ett minitangentbord till PS3'an i fredags också. Trevligt att ha, orkar man svara om någon skriver i alla fall och det har en nice musfunktion där man bara drar fingrarna över tangenterna. Ska sätta på lite mer kaffe och fortsätta mitt lirande nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen