Hemma igen.








Vill tro att bilderna säger det mesta men har haft fyra helt fantastiska dagar uppe i sommarstugan. Fiskat, badat, solat, grillat, skjutit och umgåts med älsklingen och familjen. Jag drog upp totalt 12 abborrar som alla har grillats och ätis. Vår bad-klippa/ö måste vara min absoluta favoritplats här på jordklotet. Helt fantastiskt.

Men nu är jag hemma igen, inte så dumt det heller. Två helt lediga dagar hemma innan det är dags för stugfärd med några vänner och ha kalas där uppe. Redan efter dessa dagar så är det här den bästa semestern jag någonsin haft. Kan säga det med säkerhet efter som jag aldrig haft någon innan.

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Fina pojkar, fina fiskar, fina kossor=))

2010-07-08 @ 12:11:36
URL: http://www.minobe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen