Helg, måndag, tejp och shopping.




1. Jag spelar biljard. 2. Vi spexade lite på chat roulette, det slutade med att jag dog lite. 3.
T-shirt tryck HUF x Dennis McGrath.


En trevlig helg har passerat. Med lite fester med fina människor. Har hängt största delen av helgen med Emil, Mattis lillebror. Har vart riktigt trevlgit häng här hemma. Emil hittade en keps på Caliroots han ville ha, så då får man göra det som en vän måste göra och beställa en massa t-shirtar så att vi kunde dela på frakten. Hade shoppingförbud men det är lätt hänt att man bryter.

Som tur är blev det inte så dyrt eftersom alla t-shirtar va på rea. Förutom en t-shirt jag får av flickan. En Special Edition t-shirt från HUF i samarbete med Dennis McGrath. En känd skate och flickfotograf. Den är ganska dyr, snygg och man får ett gäng bilder från hans senaste fotobok. Den svarta kepsen från The Hundreds är Emils, den gröna är min. Fint.

Idag är det måndag och jag är ledig, men har tvättid och man skulle kunna säga att det behövs städas lite här hemma efter helgen. Så jag kan nog hålla mig sysselsatt. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen