Lördag?


Har avverkat tre ganska snabba timmar på jobbet idag. Sen åkte jag ut till Maxi och hämtade mitt CDON-paket och råkade köpa 3 filmer till. En Angelina Jolie film jag inte hade i samlingen 'A Mighty Heart', en Tarantino film 'True Romance' och en fjortiskomedi till flickan.

Flickan är rolig, hon kan inte se drama på film, men när det gäller böcker ska det helst handla om våldtagna småpojkar eller flickor som säljs till fula gubbar. Men det är klart. Tonårskomedier är oftast roligare att se än drama.

CDON-paketet glädjer, lurarna va helt perfekta, snyggare i verkligheten än på bild. Ska bara provspela de nu också. Smidigt att det går att vika ihop dem. Tar det mindra plats i min bögslunga. Tummen upp.

Annars vet jag inte rikitgt vad som händer idag. Lutar väl åt filmmys med alla nya filmer. Tvättstuga har jag också kom jag precis på, så jätteupphettsande blir det kanske inte. Lite kalassugen är jag nog ändå, men trött. Så får se vad det blir. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen