Kyla.



Jag är inte den som brukar frysa, men i det här vädret behövs det fan en ordentlig vinterjacka. Har gått med tankar att inskaffa en ett tag nu och igår när jag va på stan med flickan såg jag att en jag velat ha ett tag från Peak Performance fanns på rean, 50%.

Tyckte fortfarande att det va alldeles för dyrt egentligen. Men efter att jag sovit på saken så följde jag med flickan ner till stan idag igen när hon skulle till jobbet och inhandlade den, eller lät henne inhandla den åt mig rättare sagt. För jag råkade inte ha hälften av 3500kr på mig.

Men är förbannat nöjd, är på tiden att jag köper mig en riktig vinterjacka. Flickan tvingade på mig en roströd hallsduk också, superstor, den går under smeknamnet filten. Har saknat min stora svarta som vart glömd på Harry´s, men den här är tre gånger så stor.

Efter en sväng på stan, när flickan började jobba så knallade jag upp till Tobban som också va ledig idag. Pillade och kikade lite på hans fina iMac 27". Vill också ha. Busade lite och sen knallade vi ner på stan och åt lunch. Grekisk biff med örtsås och potatis på Med Eller Utan, riktigt gott va det.

Sen hem till Tobban en snabbis till innan jag knallade hem, och nu är jag hemma.


Kommentarer
Postat av: XaNoR

Tro det eller ej, men jag är oxå sugen på en iMac

2010-01-12 @ 17:38:38
Postat av: Dennis

Klart man är :) Du måste ju gå sönder snart som går emot allt som du står för... ;)

2010-01-12 @ 18:10:01
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen