Apple TV.



Igår fick jag en tidig julklapp. God jul Dennis önskar Tomten. Min lilla Apple Tv kom. Riktigt söt liten pryl. Inhandlade den mest bara för att kunna använda Air Play, för i dagsläget är det inte så mycket annat vettigt man kan göra med den här i sverige.

Men Air Play funkar utmärkt, både från Spotify, Youtube och iPod via iPaden, iPhonen och iTunes. Framförallt Spotify jag va ute efter, underbart att kunna styra musiken via iPaden och strömma musiken trådlöst ut i hemmabiohögtalarna.

Dessutom kommer man såklart åt hela sitt iTunes-bibliotek i datorn via Apple Tv. Musik, podcaster, bilder och filmer. Och det finns inbyggt flera internettjänster som Youtube, Flickr m.fl. En trevlig liten pryl helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Är det värt att köpa den eller är man alldeles för låst till iTunes och apple för tillfället?



/Stoffe

2010-12-18 @ 12:39:21
URL: http://hopeandexplosions.blogg.se/
Postat av: Dennis

Man är tyvärr väldigt låst om man inte jailbreakar den. Men själv tycker jag det är värt det för Air Play. Så om du äger en iPhone eller iPad så är det faktiskt värt det ändå.

2010-12-18 @ 13:06:18
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen