Kött.


Jag har visst inget intressant att säga när jag inte grillar. Illa. Inte för att det är så jävla intressant när jag grillar heller. Men det resulterar i en bild i bloggen i alla fall. Alltid något.

Var nära på att det inte blev någon grill idag, hade tänkt oss lasagne. Panikångest. Men Flickans farmor kom förbi med ett stort paket karrekotletter, så nu kan vi grilla hela den här veckan med om vi vill. Så det resulterade i att det fick bli grillad karrekotlett, potatishalvor i ugn och en god yoghurtsås med chili och vitlök.

Händer inte så mycket här, mest jobb på dagarna och väldigt lugnt och skönt på kvällarna. Igår kväll va jag och sparkade lite boll med FC Ekön. Korpenlaget min lillebror och några startat nu i vår. Får se om jag rent av har tid att vara med i några matcher i sommar också.

Nu har jag massa inspelningar på digitalboxen och lite andra serier att ta igen. Go' kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen