PS3 - till rätt pris?


Sveriges billigaste PS3 Slim.
Jag tillhör de få som aldrig klagat över det höga priset på Playstation 3, för när jag köpte min konsoll för 4495kr så tyckte jag att det va värt varenda krona. 

Så nu när de sänkt priset med upp till 1500kr så är det verkligen dags för er som snålat innan att skaffa en. PS3bloggen.se har ett samarbete med Pixmania och säljer PS3 Slim för 2994kr, om man knappar in koden PS3BLOGGENSE i kassan. Så nu finns det inga bortförklaringar som håller.


Dessutom såg jag idag att CDON har sänkt priset på DJ Hero till 1099kr, istället för det tidigare priset på 1249kr. Sen ligger FIFA 10 och NHL 10 uppe med priset 499kr på El-gigantens hemsida. Vilket gör att man kanske tillochmed kan överleva oktobermånad med alla trevliga spelsläpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen