Fulsnygg IKEA-design.


Börjar med golvlampan Svarva i PS-serien designad av Front, klassiskt svenskt, svarvat, men nytänk. Tycker verkligen den är fulsnygg men är kär i den, blir som en skulptur i rummet, den ska absolut få flytta hem till mig inom en snar framtid.

Bokhyllan Nybygge av Francis Cayouette, ser inte riktigt klar ut, men äskar även formen på den, tyvärr tycker inte flickvännen detsamma så den kommer antagligen inte få bo hos mig.

De snart klassiska stolarna Urban formgivna av C Öjerstam/M Elebäck, har jag egentligen aldrg tyckt vart snygga, men har kärat ner mig i dessa på senare tid. Roliga färger som gör sig utmärkt till ett stort vitt köksbord. Är också ett planerat inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen