Take away-kaffe hemma.


Jobbade in lite på lunchen idag så jag kunde åka hem lite tidigare och fortsätta flytten/städningen i gamla lägenheten. Skulle få lite hjälp av Tobban så på väg till honom råkade jag hamna på Smålandsglas, där hittade jag den här fina koppen. Meeting heter koppen och är från Sagaform, i porslin med silikon-lock. Riktigt snygg.

Så nu har Tobban och jag flyttat över DVD-hyllor, mircro och skohylla i alla fall. Han hade tid att passa så hann bara med ett last, men nu finns det nästan inget stort och tungt kvar där borta, vilket är skönt.

Nu får nog min kafferast vara över, ska springa bort och packa och städa lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen