Ensammys.



Ensamhemmalördag så har avnjutit kaffe och negerboll-frukost och spelat ett helt gäng matcher i FIFA 10. Har hört att man får säga NEGERBOLL om man är född på 80-talet för då är man uppvuxen med det, chokladboll låter helt enkelt inte rätt.

Men nu sitter jag och försöker redigera mitt EA Sports-konto, men det går så förbannat segt. Men har äntligen hittat in där man kan se alla sina sparade filer. Se bara det här läckra målet -pekar-.

Har märkt att jag vart rätt dålig på att blogga de senaste dagarna, men har hänt så otroligt lite upphettsande i mitt liv och på prylfronten har det vart dåligt med nyheter som gjort mig upphettsad, men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen