En dag, lite fattigare.




Det har inte hänt mycket alls idag egentligen, har mest legat sjuk på soffan, tittat på Family Guy och sovit. Först framåt kvällen man orkade sig iväg för att hämta paket på posten och inhandla ny dammsugare.

Paketet innehöll ett par riktigt snygga Nike-sneakers, ett bälte och en fin Nike-tee. 'King Of Kicks - vad betyder det? Kickboard? Skor älskling, skor.'

Dammsugaren blev en lite för dyr Philips, men den som hade bäst sugkraft på marknaden tydligen, och det kan vara bra för att få upp allt jävla katthår, och så slipper man kanske ha halft ihjäl sig för att dammsuga ryamattan. Är trött på alla billiga jävla skitdammsugare men har haft så va på tiden att inskaffa en riktig.

Är mitt uppe i garderobrensningen, tvättar och sorterar allt innan det hängs upp. Är bara 35 t-shirtar och ett gäng kepsar som har fått flytta in i min garderob än. Ligger en hög med mer än dubbelt så många t-shirtar till på golvet, jag har så svårt att slita mig från dom, men antar att de flesta måste bort.

Har avslutat dagen med taco och lite tv. Hur sorgligt är inte Ullared? Ska nog fortsätta och avsluta kvällen med tv och soffa nu. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen