Behov.

Det va ett tag sen jag beställde något från Caliroots, känner ett visst behov av att göra det. Sista tiden har jag fått skicka tillbaks hälften av beställningarna för att de inte sitter som jag vill, Chinos framförallt.

Men nu vill jag ha ny keps, klocka och gärna någon ny snygg t-shirt. Översta raden är allt från Mishka NYC, de har verkligen snygga saker. Sen en Casio klassiker vore inte fel, sen en Fucking Awesome keps som påminner lite om Frank i 30 Rock kepsar. Men vet inte vilken keps jag skulle välja.

Eller om man kanske skulle ha en vit Tritoni såhär på sommaren (eller om de kanske kallar sig Triwa nu för tiden?).



Kommentarer
Postat av: Bebe

riktigt snygg den där New Eran :D

2009-05-08 @ 16:55:52
Postat av: Dennis

Yes, den är grym. tror det får bli den :)

2009-05-08 @ 17:18:35
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen