Nostalgi: He-man.


Vem minns inte den här underbara lilla muskelknutten? Jag fullständigt älskade honom när jag va liten, hade både He-Man-dockan och tigern. Min granne hade Skeletor och den stora borgen minns jag. Det va tider det.

Tog en promenad ner till Johan och tittade på nya lägenheten. Där kommer han nog få det bra, skönt att ha honom så nära, bara knalla ner om man får lust att leka. Det är hans förtjänst att jag började tänka på He-Man, för hittade en dvdfilm med He-Man när jag hjälpte honom packa upp lite filmer, så det lånade jag självklart så nu ska det banne mig se på He-Man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert :) heman!!

2009-03-31 @ 18:51:57
Postat av: Dennis

Hell yeah!

2009-03-31 @ 20:18:25
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

...en liten vacker tår i ögat får man allt... minnen kan vara så vackra ibland.

2009-03-31 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen