Första bloggen med min HP Mini.

Nu är jag hemma efter en spännande förmiddag och lite till. Tobban hämtade upp mig strax efter elva och vi tog raka vägen till ONOFF, efter lite snack med Daniel där så kom jag fram till att det va HP2133 jag ville ha, så det va bara maxa ONOFF-kortet ännu en gång. Men är förbannat nöjd, det kommer nog bli en bra kompis det här.

Efter ONOFF så åkte vi ner till stan, handlade på bolaget och tittade lite på The Phone House för där fanns det en annan mini-note Tobban va intresserad av, efler några tittar där knallade vi upp till Tobban och käkade lunch med hans kära Emma. Taco bjöd hon på så det va inte tokigt alls.

Sen har jag suttit där och installerat lite, men sen utbrast Tobban i ett vrål, "Ne! nu går vi till Phone House!" och så gjorde vi så han fick inkassera sin lilla Lenovo IdeaPad S10e, som har aningen bättre prestanda än min men vi är rörande överens om att min är snyggare. Han är prestandabög och jag designbög helt enkelt.

Så nu är jag hemma igen och sitter och leker lite, men blir hämtad snart igen för att åka ner till Tobban och Emma på fest, ska bli trevligt. Tar nog med mig min nya lilla pryl så blir inte överaskade om det kommer ett litet fylle inlägg sen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen