Mästerkocken slår till igen.


Nu har jag lagat potatisklyftor, biffat, gräddsås och grekisksallad åt grabbarna. Det vart riktigt bra så det gick nog hem. Roligt att laga mat när det är till någon så man kan få lite uppskattning. Så nu efter lite god mat piggnade man till. En kall öl och en kram nu så hade nästan allt vart perfekt. Men det blir ingen öl idag, det får bli lugnt men jag kan säkert tjata till mig en kram av pojkarna här. Nu ska vi nog spela lite innan det är dags för den första hockeymatchen för natten. Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: mia

jag blev hemskt sugen på fetos och potatis där:O typiskt!

2009-01-06 @ 19:15:24
URL: http://miatia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen