Det där omtalade suget som aldrig försvinner.

Även om jag precis gjorde en bokning av Street Fighter IV: Collector´s Editon så finns det alltid ett sug efter mer! Kikar igenom ONOFF´s rea och faller för två saker.

Nu när jag bara har stationär dator för att min dumma SONY Vaio har envisats med att brinna upp så drömmer jag lite om en sån där söt minidator som man kan ha med sig överallt, eller i alla fall ha i soffan med msn på så man slipper röra sig när det är någon som skriver. Den här lille HP MINI 9" lockar. 3390kr kostar den nu på rean.



Sen ett fint hemma bio-system, det här är ett från SONY i samma serie som min nya tv, hade gjort sig väldigt bra på min tvbänk. Dock bara ett 2.1 system, och priset 3875kr känns fortfarande inte allt för lockande, men det är förbannat snyggt. Hade tagit betydligt mindre plats än mina gigantiska högtalare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där systemet har jag faktsikt sett LIVE. Ljudet är inte lika "snyggt" som designen.

2009-01-27 @ 11:17:11
Postat av: Dennis

Ja, kan faktiskt tyvärr tänka mig det. det är rätt små högtalare. Men har du lyssnar i butik eller hemma hos någon? för gör ju rätt stor skillnad att lyssna i stor butik eller ett litet vardagsrum.

2009-01-27 @ 13:25:23
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen