Sony Bravia DZ560&DZ660.

Ligger här på soffan och är filmsugen, och önskar mig ett nytt hemmabiosystem. Fick upp ögonen för Sony Bravia DZ560 & DZ660, vilket egentligen är samma system bara att förstnämnda har två småhögtalare som bakhögtalare istället pelarhögtalare.

DVD-spelaren är inte så viktig men den skalar upp till 1080p och förstärkaren har optisk ingång som gör att jag direkt kan ansluta det till mitt Playstation 3 och systemet är på 850 watt, prislappen ligger på runt 3900. 

Det är av samma serie som min tv, så det både matchar och så kan jag använda tvkontrollen för att styra hemmabion, så det är bara ta fram önskelistan och anteckna. Det är säkert trots allt jul snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen