Beck-maraton.


Har lånat de sista fyra Beck-filmerna av storebror, tror inte jag sett dom. Så tänkte att vi ska bädda ner oss i soffan och se ett par utav dom.

Annars har det inte hänt så mycket idag, ringde massa viktiga samtal i morse, några har jag väntat på hela dagen att de ska ringa upp. Men det har de inte gjort så får göra nytt försök i morgon helt enkelt. Tröttnade i alla fall på att sitta hemma och vänta så fick bli en promenad. Handlade på Maxi och knallade runt lite.

Så bortsett från promenaden har dagen mest vart jobbig, men får väga upp det med lite Beck nu. Ha en fin kväll.

Uppdatering: Visade sig att jag hade sett två av de fyra sista Beckfilmerna. Ska börja se sista nu, tredje för kvällen. Låter som en matematisk gåta tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen