Snapshots från kvällen.


Det va trevligt här hemma hos mig igår, vi åt gott, spelade och hade det bra.

Räkor och lite gott som tjejerna bjöd mig på.

Jag va söt i min nya t-shirt.

Vi knallade ner till brygget för att möta Matti med vänner.  ..och sarah va söt.

Jag och Matti PÅ en blomma.

Gruppbild under gult träd.

Om någon säger posa vid blommkrukan. Så gör man det!

Sen framåt småtimmarna innan vi knallade hem så skulle galningarna börja bestiga Baltzar von Platen statyn.

Yes, det vart en trevlig tisdagskväll faktiskt. Vart som sagt att vi knallade ner till stan och till brygget för att möta Matti och några vänner. Vi spelade dart i ett par timmar, va ritkigt roligt faktiskt så glad att vi gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen