Jag hjärta teve.

Tvkväll som vanligt ikväll, Idol, Färjan och sen en massa TV6-komedier. Det är lycka att ha en digitalbox med hårddisk så man inte skulle råka missa någon underbar tvunderhållning. Färjan va helt frutansvärt tycker jag, pinsamt, men ändå blir man underhållen, och jag kan ge mig fan på att det blir en inspelning nästa vecka också.

Såg de två första avnsitten av Californication idag, underbart. Hank Moody är ännu en man jag älskar, skrämmande att jag har börjat falla för så många män, men så länge de är mina idoler och inte älskare behöver man kanske inte oroa sig. Det är såklart småtjejer som gäller för mig. Påtal om småtjejer så har jag inte en aningen om vem jag ska tycka bäst om i idol, något förslag? Får nog ge mig själv den här veckan innan jag tar ställning till det.

Nu ska jag nog somna på soffan om en stund, så natti.


Kommentarer
Postat av: Tina.

Väldigt pinsamt. Väldigt underhållande ;)

2008-09-30 @ 10:33:11
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen