Chinos, kan det vara något?

Mina favoritbyxor under mina tidiga tonår va ett par chinos, ett par lite mörkare än den orginella biega färgen, men när jag flera år senare fick se hur jag bar upp dom tyckte jag att det såg förskräkligt ut. Men av någon anledning har jag ändå haft ögonen öppna för att hitta ett par, som är lite mer än bara ett par vanliga chinos.
Så hittade dessa på Cali, Svenska Pace har sytt ihop dom, med en prislapp på bara 699kr är de faktiskt ganska så lockande. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg som är finast dock, gillar inte blåa chinos annars, men dessa såg helt perfekta ut i blått. Så det är ett svårt val.


Kommentarer
Postat av: Johan

yeah jag köpte mig ett par chinos när jag va i Tyskland sist , Carharth lr hur det stavas :) sitter som ...

2008-09-15 @ 16:39:37
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: Kajsa

absolut de beiga tycker jag :) köpte ett par svarta för inte så länge sedan som jag tycker om. Men beig är ju standard!

2008-09-15 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen