Snapshots från ett litet äventyr.





Våran destenation va Linköping där huvudmålet va IKEA. Vi hämtade upp Jesper på vägen, medans vi väntade på att han skulle sluta hann vi hälsa på några söta får ute i det vackra höstvädret.

Glömde mitt shoppinghumör hemma, så jag va snål och hade ingen lust att handla något bord idag, det va dumt. Men kan vara bra att fundera på ett tag till kanske. Men resan va inte så tråkig ändå, fick leka med Marcus och träffa Pappa och Jesper, och allt jag la pengar på va en hamburgare på MAX för 19kr, så det vart inte så dyrt.

Laddade upp två bilder på de saker jag tänkte och kanske borde ha köpt idag, fint bord  och ett stort glasfat som hade gjort sig superbra på bordet med lite frukt i.

Hade även tänkt att köpa någon enkel stol till skrivbordet för 'myran'-stolen jag har nu gör märken i parketten, och så vill jag nog byta ut mina röda runda mattor i hallen för de börjar bli lite slitna. Men får helt enkelt bli en längre shoppinglista tills nästa IKEA-besök, tror att det blir redan nästa eller strax efter min födelsedag.

Ne, nu blir det potatisgratäng och schnitzel till något bra på tv eller en film. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen