Lill-lördag.







Jag har visst haft lite bloggkoma. Men nu är jag vaken igen. Hade en väldigt trevligt Onsdag faktiskt. Fick för mig att ge mig själv ett Guitar Hero i tidig födelsedagspresent, fick bli Aerosmiht för det va billigast, fick mitt för endast 390kr. Men fixade Guitar hero 3 också, och i det är det bra mycket trevligare låtar.

Tobban och jag va på El-Giganto och inhandla det, sen va vi hemma hos honom och lekte lite, jag tog en snabb tur på stan för att inhandla några öl, sen tillbringades kvällen hemma hos mig, Jag, Sarah, Ewe, Matti och Erik spelade Guitar Hero som aldrig förr och hade det trevligt.

Senare sen framåt småtimmarna tog jag och pojkarna en promenad till en efterfest nere vid sjukhuset där det satt två damer och drack vin, va trevligt en stund där också, det vart väldigt sent, eller tidigt, för gick hem klockan sex på morgonen.

Men nu har jag förhoppningsvis hittat dagsrytmen igen. Blir en lugn helg, även om jag fyller 25 på söndag, för har lite annat för mig. Men kanske att det kan bli ett litet kalas på lördagkväll, men har ingen lust att vara sliten och bakis på min födelsedag när familjen kommer, så får bli lungt i så fall.

Trevlig kväll och helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen