Ny underhållning, trevligt.

Wario Land: Shake it! är ett nytt spel till Nintendo Wii som ser lovande ut, ett hederligt gamalt plattformspel. Är på tiden att det kommer något nytt underhållande spel till Wii, för har vart väldigt dåligt med bra wiispel ett tag nu. Finns en trevlig video på spelet HÄR.

FIFA09 släpps på de flesta formaten i morgon. Själv startar jag med att satsar på DS då mitt stackars XBOX360 fortfarande är dött. FIFA08 till ds är faktiskt riktigt underhållande bara att det är så extremt ful grafik, men det jag har sett av det nya så verkar det bli aningen snyggare i alla fall.

Parken - Länge leve Parken, en riktigt bra svensk skiva. Singeln 'Jag Har Varit Vilsen, Lisa'  brukar man få höra när man lyssnar på Christer i P3, gillar den så va tvungen att kolla upp skivan, och vart inte besviken. Så ett tips till de som gillar svensk pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen