Datalagning och Samsungs 8-serie.

Nu har jag lämnat in min kära dator på lagning, lämnade den på Onoff, de skickar iväg den som reklamation, så det är bara att hålla tummarna att de är snälla och godkänner det även om garantin och sånt har gått förbi, för annars kommer det som sagt antagligen kosta ett par tusen att byta ut moderkortet, som i alla fall jag tror är trasigt, för samma sak hände med min förra bärbara.

Pappa kom in till stan idag, så åkte med honom och Jesper ut till Onoff. Sen handlade vi lite och åt på McDonalds också, så va skönt att komma iväg och få lite gjort idag.

Daniel på Onoff fick mig att få upp ögonen för Samsungs 8-serie som lanseras typ precis nu. 46-tummaren har helt sjukt bra prestanda och är bara 4,8 cm tjock. Men med en prislapp på dryga 25 000kr så kostar den 10 000kr mer vad 46-tummaren kostar i 6-serien, som i annat fall vore mitt förstahandsval.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen