Några få snapshots från igår.



Yes, igår bakade Johan och jag kanske världens bästa pizza. Sen vart det grabbkväll med nördande som Buzz, Tekken och Guitar Hero. Som ni ser va alla nördar också extremt sexiga.

Men det vart en trevlig kväll, vi knallade ner till stan en sväng och dansade med lite femtiotaggare. Sen vart det en sen natt/tidig morgon för mig hemma hos Pete, va inte hemma förens efter 5 så är rätt trött idag. Johan krossade ett gäng ljuslycktor och Jesper hockeytacklade ner Coffe i min säng så den gick söder, förbannat. Men det lär gå att laga.

Ne, nu ska jag återgå till mitt tv-tittande och tupplurande. Ha en fin söndag.

Kommentarer
Postat av: Erik

Nämen.. Är det inte Peter som sitter och spelar.. :D Men vilken spelafton det verkar ha varit :D Tekken är ju så kul :D

2008-11-22 @ 13:11:46
Postat av: Dennis

Yes, it is. Tekken 5 DR online är riktigt kul måste jag säga :)

2008-11-23 @ 17:09:04
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen