Jag, brudarna och så Matti.






Efter att jag och flickorna hållt igång här ett tag i lördags så kom Matti, bad honom svänga förbi Maxi och köpa ett till Guitar Hero Aerosmith åt mig, så jag fick e gitarr till. Så det vart en massa battlande och vi käkade räkor och toast.

Men sen fick flickorna för sig att de ville gå ut, så så fick det bli. Sarah och Ewe gick till Brygget och jag och Matti till Harry´s. Det va rätt trevligt, sen vid stägning hamnade vi i en taxi med några ner till Borenshult på efterfest, vart visst kvar där hella natten, Matti och jag tog taxi hem till mig vid 7 på morgonen, väl hemma hos mig fortsatte vi ett tag till, men sen råkade Matti somna ute i köket så då va det läggdags.

Så vart en aningen hårdare kväll än planerat, men blir lätt så. Dagen därpå va det farsdag och jag va nere och fikade nere hos storebror för far va där, men jag låg mest på soffan och sov där nere.

Ja, och idag är jag hemma och städar och grejar lite, har tvättid men vet inte om jag orkar, men jag har tills nio ikväll på mig så vi får väl se. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen