iPhone 3G med kontantkort.

Idag börjar Telias butiker sälja iPhone 3G med kontantkort. För 5495kr får man 8GB telefonen och 600 MB datatrafik, men ingen samtalstid ingår, det får man betala extra för, om man använder upp datatrafiken inom 6 månader kostar även det extra. 100kr för 100 MB datarafik, så det blir en ganska dyr affär, men man slipper vara bunden till Telias slavkontrakt.

Men om man är villig att skriva kontrakt med djävulen så har Telia kampanjpris på iPhone nu innan jul. Om man tecknar iMini i 24 månader kostar telefonen 0kr, ord. pris för telefonen med samma abonnemang är 1800kr, så där kan man faktiskt tjäna en slant. Då får man 100MB datatrafik, 100 Minuter samtalstid och 100 SMS för 299kr i månaden. Tror att jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på om jag inte visste att mitt nuvarande abonnemang lever vidare till augusti nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen