Mina dagar.

Igår vart det en liten sväng med grabbarna till Bilprovningen & Hasses, men det va inget kul. Mitt styrservo till stora bilden gick sönder direkt och det va fullt med folk på bilprovningen så driftade bara i typ fem minuter. Men idag har jag vart på en liten resa med min kära mor, vi har vart i Linköping på Ikea och Plantagen. Hon bjöd mig på lite grejer på Ikea och jag bjöd henne på fin middag, i bilen, från värdshustet Gyllene Måsen (Mc Donalds). Har länge velat ha Bonsaiträd, men aldrig hittat några som verkar vettiga som inte kostar skjoran, men på plantagen hittade jag två stycken som jag vart kär i. undrer 200kr också, inte så tokigt. Så nu har jag två nya små bebisar att ta hand om. Köpte/fick en bok på Ikea, så ska lägga mig på soffan och bläddra i den nu tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den boken har jag med :) Fick den när mamma o jag var på IKEA vid jul. Den är bra!

2008-05-02 @ 20:37:01
URL: http://ceciliadanell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen