Ny jacka och lite lek.

image427
Så nu är jag hemma från min lilla shoppingrunda, eller det vart visst en rätt så stor, för först stan, sen ut till Bråstorp för att gå i alla affärer där, och sen lite burger king såklart. Sarah har vart med, vilket kanske syns då jag va tvungen att välja rosa strumpor om jag skulle få köpa några nya. Sen vart det Lyle&scott jackan, den är fin. Vart även en bok på bokrean på bokia, Nostaligiboken, där kan man läsa om Transformers, smurfar, lego, nintendo 8-bit och massa annat roligt. Den va fin så den kan få pryda min tavelhylla här över skrivbordet, för annars läser jag inte så mycket böcker, men titta på dom kan jag såklart.

Lagade, sänkte och pimpade min Mini-z Overland med lite racing fälgar i morse när jag inte hade något bättre för mig, så den fick vara med på en liten bild den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen