New shoes n tee.

image468

Det fick bli en promenad till Maxi sen förut för mitt Calirootspaket hade tagit sig dit. Har vart kalasväder idag men det är fortfarande kallt, det är dumt. Ge mig vår för fan. Både Sportif tee´n och Gola skorna satt bra faktist, men ska väl lägga båda på is ett tag, t-shirten sparar vi tills på lördag för då är det fest hos Tobban och Emma och när det är fest är det alltid trevligt att ha något nytt och fint på sig, sen får jag väl plocka fram skorna sen när våren tittar fram på riktigt och det är torrt ute.

Har vart på klubbkväll ikväll, va trevligt att träffa lite folk faktiskt, sen bjöds det på Burger King för andra gången idag, och jag körde snabbast av alla, så lite bra känns det kanske ändå.

Kommentarer
Postat av: John

Vilka grymma skor. Sådana vill jag med ha.

2008-03-29 @ 20:55:44
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen