Hungrig och fattig.

Så, nu va det beställt. Är fraktfrikt på Caliroots över påskhelgen så kunde inte riktigt stå emot. Nu ska jag springa ner till tvättstugan igen och hämta sakerna i torktummlaren, sen får det nog bli frukost för kom på att jag glömt bort en sån.



Inte konstigt att jag är fattig kom jag på förresten, för cdon lockade mig med att köpa Fightclub för 19kr fraktfritt så det va lite svårt att stå emot även det, sen behövde jag en ny Känn ingen sorg för mig Göteborg, för min är så sjukt repik. Kan inte ha alla Håkan skivor i samlingen och en som är trasig. Så råkade jag visst hitta en blåtands handsfree från samsung billigt med, inte för jag någonsin har tänkt att 'en sån skulle jag vilja ha', utan mest för jag trodde inte man kunde hitta något så billigt från Samsung och tänkte att det va bäst att passa på. För tycker det är svintokgit att gå omkring med en såndär i örat, men hemma kanske det kan funka. Dessutom vart det inte dyrt, har nog mer pant inpressat i skåpen i köket. Så är väl kanske inte anledning till att jag vart lite fattig för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen