iPhone priser.


Priset på iPhone har släppts på Telias hemsida nu, priset på själva luren hamnade kanske lägre än vad jag tänkt mig men med mina extrema matematik kunskaper har jag räknat ut att det blir helt otroligt dyrt ändå! Lite posetivt är dock att det räcker att teckna sig på 18 månader, så man inte behöver slava under telia längre än så.

Minsta paketet iMini för 299kr i månaden i 18 månader och iPhone för 2495kr resulterar i en totalsumma på 7877kr.

Mellanpaketet iMidi för 489kr i månaden i 18 månader och iPhone för 1895kr resulterar i en totalsumma på 10697kr.

Största paketet iMaxi för 859kr i månaden i 18 månader och iPhone för 1395kr resulterar i en totalsumma på 16857kr.


Men man får tänka på att man även har betalt för 100, 250 eller 1000 samtalsminuter, SMS och megabyte i månaden i 18 månader i totalsumman.

Alla paket finns även i 24 månaders varianter, då sjunker priset på luren något men totalsumman blir såklart ännu högre.

Se alla priser och läs mer om abonnemangen på Telias iPhonesida.

Kommentarer
Postat av: Johan

Buuu för Iphone..tralalalallaaaa....

2008-06-30 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen