Shoppashoppashoppa!

Ne, helvete. Nu va det dags att rycka i mina undansatta skattepengar. Kände att det va viktigare med min psykiska hälsa än att jag hade pengar på banken. Mår skit av att inte ha något nytt att trycka på sin vackra brunbrända kropp som sakta förfaller. Då är reor bra att ha ibland. Vacker grön 10 Depp tee, ett par ljusa lite tajtare Edwin-jeans och ett par mörka, aningen slappare Edwin-jeans med grymt snygga detaljer. De ljusa jeansen har kostat 1599kr så där gjorde jag ett kap kan jag säga er. Blir finfint nu när det är jeansväder och allt, varken jeans eller t-shirtar kan man väl ha för mycket av?


Kommentarer
Postat av: johan

Riktigt nice stuff, inget att skämmas för att man lägger pengar på kanske :) När ändo jag ska göra detsamma... förbannat!!!

2008-06-13 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen