Outfit, hårboll och en enkel tulpan.

image329
Klocka: Julklapp från tomten Tee: Present från Sarah Frisyr: Skatbo

Nu har jag vart och storhandlat på Östensson, det fick bli en bukett med tulpaner till min nya fina Eva Solo vas också, gjorde sig väldigt bra på soffbordet måste jag säga. Har precis tagit en fika med färsk munk från Östen och en god kopp kaffe, och har stallt in en broccoli/bacon/ost-gratäng i ugnen. Så man kan säga att jag är extremt huslig och duktig idag. Påtal om mitt skatbo till hår förrsten så har jag ÄNTLIGEN bokat tid för klippning, på torsdag blir det av. Men är lite osäker på hur det ska bli, men kortare än vad är nu lär det bli i alla fall, för en hårförlängning är jag inte intresserad av. Man måste vara fin och fräsch när man ska upp till Stockholm och umgås med sånt där design folk, om jag möter Jon Eliasson på mässan ska jag nog fråga chans på honom, eller om han bara har lust att ge mig allt han någonsin designat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen