Outfit, fredagskväll och lite mini-z.

320252-340
Tee Cheap Monday Kofta Bläck Glasögon Gucci Jeans Cheap Monday
Bälte Norrlands Guld Skor Converse Hår Modellen mindre än förut.


Gårdagskvällen tillbringade jag hemma hos lillebror, passade på att låna hans tvättstuga när jag va där och så kom några pojkar från Ljungsbro och hade ett PS2 och Buzz med sig, så det vart lite öldrickande, poker och buzzspelande, tvättande och även lite Let´s Dance och På Spåret tittande såklart. Vart faktiskt en riktigt trevligt kväll!

Efter en 'lång' promenad hem mitt i natten och alldeles för lite sömn gick jag upp redan 9 i morse för att åka iväg med klubbpojkarna och bygga lite bana och köra lite mini-z, en aning segt i starten men efter lite Mc Donalds-kaffe så klarar man allt och vi fick en hel del gjort på banan faktiskt, börjar likna något nu, vi är nog snart helt klara.

Nu har jag precis avnjutit egenpanerad fläskschnitzel och egenhändigt gjorda potatisklyftor, grymt gott och min nya hobby är visst att panera saker, det går nästan inte misslyckas, det blir så rackarns gott. 

Är bjuden till Fornåsa ikväll för att köra lite radiostyrdbil på en bana Hasse och Mattias har byggt i något hus de hyrt, men känns visst inte som jag orkar det, det är typiskt, men men. Ska ta det lugnt och se lite på tv ikväll istället, slappt och skönt, det passar mig idag känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen