Lycka behöver inte kosta (så mycket).

image363
Jävlar vilket kollage det blev! Kom hem från en promenad precis, skulle bara gå och hämta mitt paket va meningen, men det urartade i värsta shoppingrundan. Åt på Burger king med, det va smaskigt som tusan. Maxi hade tydligen någon utförsäljning eller något, så hittade en riktigt snygg lampa i plexiglas, för 39kr! superbilligt, och sen ett fint vinställ, enkelt, precis i min smak, för bara 29kr! helt sjukt billigt. I vanliga fall brukar inte ens så billiga inredningsdetaljer få vistas i min lägenhet, men nu är jag faktiskt jävligt nöjd. Sen fick man passa på att köpa lite Toni&Guy shampo när det va billigt också, 6st vart det visst, perfekt. Handlade taco tills ikväll med, för det är aldrig fel.

Skorna och byxorna vart riktigt kanon, skorna ser bättre ut än vad jag hade tänkt faktiskt, för trodde att de skulle kännas lite billiga med tanke på att de nästan inte kostar något, jeansen är hur sköna som helst, har aldrig känt en mjukare jeanstyg.

Så jag är nöjd, jävligt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin du är när du ler.

2008-01-28 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen