Lila tröjor och tulpaner, manligt.

image370
Outfit Hood Triumvir Skarf Cheap Monday Jeans Cheap Monday
Dagens shopping Kniv Fiskars grönsakskniv Skål Grön Rosti Öl Red Stripe
Annat
Tulpaner och vin
Kvällens mat Thai Panered kyckling, ris, wok och vårrulle

Det fick bli en promenad idag, självklart råkade man hamna på stan och Smålandsglas där det alltid finns något att handla, det vart en fin grön Rosti-skål och en grönsakskniv från Fiskars, har en fiskarskniv innan och det är den ända jag använder för att den är så bra, så tänkte att den skulle få en kompis. Vart en liten sväng förbi systemet också, för att fylla på vinstället, inhandlade även någon öl från Jamaica, Red Stripe som jag hade fått tips om, och den va verkligen god. En sväng förbi Östenssons vart det sen med så jag kunde köpa sötsur sås, för va sugen på lite thaimat, passade på att köpa lite nya tulpaner, gör mer än vad man tror med lite blommor i lägenheten.

Maten vart i alla fall supergod, blir alltid så stolt. Nu ska jag nog trivas framför teven med en öl en stund. Trevligt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen