Jeansguru.

image377
Satan va duktig jag va nu och sydde in mina enorma Cheap Monday jeans, ni kan se där på bilden med Missy (som alltid måste vara med och busa när pappa syr)  hur jävla breda de va först. Har tagit fyra-fem cm längs hela benen, vilket gör 8-10 cm skillnad i omkretsen. Så det är endel. Nu vart de tajta och nice i benen faktiskt, samtidigt som de är lite lösa upptill, så vart en riktigt ultimat byxa, jag borde nog designa jeans, det är nog min grej, då skulle världen bli lite bättre.

Ja, man kan inte vara snygg på alla bilder. Nu får det bli nattmacka och lite te, sen är det läggdags. Natti.

Kommentarer
Postat av: Karin

Prickigt och randigt???

2008-02-10 @ 12:41:03
Postat av: Dennis

Ja, det är klart, varför inte? Skillnad om båda hade vart med stora eller små mönster, men men, det är droppar på t-shirten, inte prickar :)

2008-02-10 @ 18:11:55
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: Karin

Det var ändå jättefult! Men du är så söt ändå...

2008-02-11 @ 16:09:31
Postat av: Dennis

Tråkigt att du tycker så... och tack.

2008-02-12 @ 13:29:13
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen