Jag är radiostyrd.

image396
Har suttit och pillat lite på mina små kärlekar nu på morgonen. Bytt däck och satt min 40MHZ mottagare i Sharken, för det är 1:18 körning i Fornåsa i morgon som jag vill in på egentligen, så får hoppas det kan bli något av det. Har byggt en liten kontaktadapter också så jag kan använda alla mina små-ackar om jag skulle åka i morgon, då har jag 4 istälelt för två till Sharken. Har fixat lite med min HPI drifter också, satt på de riktiga drifting däcken och puttsat lite, nu är Toyotan riktigt fin tycker jag. Det börjar närma sig asfalts-drifting-säsong tror jag.

Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

skitfin blogg, Verkligen ! Kolla gärna in våran blogg. Ha en bra dag:)

2008-02-16 @ 15:43:36
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen