Till en brun liten stuga med vita knutar.





Nu har den flyttat ut, min förra kärlek bor numera hos min far. Men där trivs han nog jättebra, han stod där så fint på sin malmhylla från ikea. Pappas kök börjar ta form, riktigt fint. Vit träpanel, svarta blanka luckor och ny spis, kyl/frys och allt det där. Golvet är helt galet snyggt, vill ha samma i hela min lägenhet helst.

Vi grillade korv i öppna spisen och sen byggde jag upp Marcus bilbana han fick i julklapp, tog en evighet men sen funkade det nästan. För han skulle sova över hos farfar. Kom precis hem nu, borde tvätta men orkar inte stressa med det nu. Tror jag trivs bättre i soffan nu de närmsta timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen