(o)nytta och nöje.




Maten vart god, chokladpudding är inte dumt och OLW's nya peppar & sourcream chips är grymt goda. Filmen va inte så tokig den heller, läskig, man vart helt klart rädd ett par gånger.

Sitter och installerar lite nytt på nya datorn. Fick en inbjudan av Tobban till Spotify, verkar vara ett riktigt vettigt musikprogram, man streamar musik på nätet men det funkar precis lika smidigt som att spela mp3. Påminner om iTunes och typ alla låtar verkar finnas. Installerar lite annat tjaffs också, tangentbordet så det ska funka med alla bildredigeringsknappar och mitt ritbord. Så nu är Photoshop lite roligare igen.

Påtal om installation och streaming så lyckades jag få upp mitt nätverk här hemma så att jag kan komma åt det med mitt Playstation 3, så nu kan jag komma åt alla filmer, bilder och all musik jag har direkt i teven. Riktigt smidigt.

Yes, så kul har jag haft ikväll. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen