Nu är den min.

Yes, nu är den min. Fick bli en bussresa ner till Netto för att hämta den lilla rackarn. Den är fin och riktigt rolig att använda, lite jobbigt att jag har två skärmar bara, för center på plattan är mellan mina två skärman höger sidan av plattan är min högra skärm och tvärt om. Den funkar utmärkt att använda som vanlig mus också så man behöver aldrig släppa pennan för att byta låt eller öppna något annat program. Tryckkänsligheten när man skriver och ritar gör att det blir riktigt snyggt. Så om man trycker pennan hårdare mot plattan så blir strecket tjockare. Ska sitta och leka lite så kanske det komma upp ett smakprov senare, har bara hunnit leka några minuter.

Vart en promenad hem ifrån stan i ösregnet, men det va rätt skönt. Fick bli att plocka upp en pizza på hemvägen också, så nu har jag fettat och tittat på AFV, men nu är det som sagt dags att leka lite med pennan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen