Arn - Riket vid vägens slut.

Va precis och såg Arn - Riket vid vägens slut på bio. Vart en biljett över när Sarahs syster inte kunde gå, så då jag fick den biljetten och det är jag glad över för filmen va faktiskt riktigt bra. Bättre än ettan tycker jag för ettan är lite långdragen eftersom det är så mycket historia som måste berättas, tvåan är lite mer pang på röbetan och lite mer action, så riktigt bra. Är inget större fan av bio egenligen, man sitter och vrider och vänder på sig och får ont i rumpan, sen gillar jag inte riktigt ljudet av intensivt tuggande på popcorn om ljudet inte kommer från min egen mun. Men idag va det värt det, och nu är jag värd en pizza så det ska jag bort och hämta mig en nu. Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen