# 18&19.

Vart visst lite rastlös av att göra ingenting så tog en promenad till Maxi och tillbaks. För de på Ginza hade vart så söta och skickat film nummer 18 och 19 i min Angelina samling och posten trodde visst att två dvder va för mycket för mitt lilla brevinkast att ta så det lilla paketet va visst tvunget att bli hämtat istället. Gick en sväng genom Onoff också och där fanns visst filmen Beowulf för 99kr också, men köpte den inte för vill nog gärna se den först, för det är typ halvanimerad eller något, så kanske inget att ha. Hur som helst så va det Gia och Den innersta kretsen Ginza hade skickat till mig, så nu har jag lite film att se, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen